Societatea pe Acțiuni „Administrația Națională a Drumurilor”
or. Chișinău, str. Bucuriei, 12A
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei vacante de
Consultant(ă)
în cadrul Serviciului Informare și Comunicare cu Mass-Media
Salariu de funcție(brut) – 21216,00 lei
Data limită de depunere a dosarului de participare: 21 iulie 2025, ora 16:00
OSOIANU Ion
Nr. | Numele Prenumele | Proba interviu |
1. | OSOIANU Ion | promovat |
Persoanele acceptate pentru proba interviu
Nr. | Numele, prenumele candidatului |
1. | Coșparmac Nichita |
2. | Osoianu Ion |
Proba scrisă Va avea loc la data de 12 august 2025, la ora 10.00, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12 A, etajul 4, sala de ședințe – 404, „Administrația Națională a Drumurilor” S.A.
Persoanele acceptate pentru proba scrisă
Nr. | Numele, prenumele candidatului |
1. | Osoianu Ion |
2. | Coșparmac Nichita |
Proba scrisă Va avea loc la data de 01 august 2025, la ora 10.00, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12 A, etajul 4, sala de ședințe – 404, „Administrația Națională a Drumurilor” S.A.
Scopul general al funcției este:
Asigurarea comunicării eficiente și transparente a activității S.A. „Administrația Națională a Drumurilor” prin realizarea, adaptarea și gestionarea conținutului vizual (foto și video), în vederea promovării imaginii instituției în mass-media, în mediul online și în cadrul campaniilor de informare publică.
Consolidarea vizibilității instituției prin dezvoltarea de materiale vizuale de înaltă calitate, adaptate specific pentru diverse canale de comunicare (rețele sociale, site web, etc.), în conformitate cu identitatea vizuală a instituției și cerințele tehnice ale platformelor. Prelucrarea avansată a conținutului media, subtitrarea, integrarea de elemente grafice (infografice, animații), precum și pregătirea formatelor corespunzătoare pentru diseminare multiplă. De asemenea, sprijinirea comunicării instituționale în situații de criză, precum și asigurarea unei arhivări structurate și accesibile a materialelor multimedia.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
- Realizarea materialelor foto și video la evenimente, ședințe și activități desfășurate de instituție, atât în teren, cât și în spații administrative.
- Editarea și prelucrarea materialelor vizuale în conformitate cu standardele de calitate și identitatea vizuală a instituției.
- Dezvoltarea și administrarea conținutului multimedia pentru platformele digitale ale instituției (site web, rețele sociale etc.).
- Arhivarea și gestionarea bazei de date multimedia (fotografii, secvențe video, materiale grafice).
- Colaborarea cu mass-media în vederea furnizării materialelor vizuale relevante pentru comunicarea publică.
- Sprijinirea campaniilor de informare publică, prin crearea de spoturi video, prezentări vizuale și alte produse multimedia.
- Asigurarea livrării la timp a conținutului vizual solicitat, în conformitate cu termenele stabilite pentru campanii de comunicare, evenimente sau solicitări urgente.
- Colaborarea cu echipa de comunicare și cu alți specialiști pentru planificarea și integrarea conținutului vizual în strategia generală de comunicare.
- Respectarea standardelor de identitate vizuală, confidențialitate și etică profesională în toate materialele produse.
Perioadă nedeterminată.
- Deține cetățenia RM;
- Posedă limba română (alte limbi constituie un avantaj);
- Cu vârsta de până la 40 ani;
- Studii în domeniul tehnologiei informației, multimedia, design grafic sau alte domenii conexe.
- Experiență profesională în domeniu minim 2 ani;
- Cunoștințe de utilizare a echipamentelor foto-video profesionale;
- Capacitatea de a adapta și converti materialele vizuale conform cerințelor tehnice ale diferitelor canale de comunicare (rețele sociale, site web, mass-media tradițională);
- Competențe digitale: cunoașterea programelor de editare (ex. Adobe Premiere Pro, Envato, Canva, și altele);
- Cunoștințe despre utilizarea instrumentelor de arhivare digitală și gestionare a bazelor de date multimedia.
- Formularul de participare la concurs pentru ocuparea funcției vacante (conform anexei );
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- Declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu exepția cazurilor când persoana se încadrează în câmpul mucii pentru prima dată;
- Curriculum Vitae (CV-ul).
- Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (conform anexei);
- Proba scrisă (testarea cunoștințelor necesare pentru îndeplinirea sarcinilor și atribuțiilor funcției vacante.
- Proba interviului (evaluarea cunoștințelor privind legislația și actele normative în domeniu).
Candidații vor studia următoarele acte normative și legislative, relevante pentru activitatea desfășurată în cadrul funcției:
- Constituția Republicii Moldova;
- Legea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public;
- Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
- Legea nr. 241/2007 privind comunicațiilor electronice;
- HG nr.728/2023 cu privire la site-urile web oficiale ale autorităților și instituțiilor publice și cerințele minime privind profilurile de socializare ale acestora;
- CODUL nr.174/2018 serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova;
- Codul muncii al Republicii Moldova;
- Regulamentele interne ale S.A. Administrației Naționale a Drumurilor;
- Strategia de mobilitate 2030;
- Strategia Națională pentru Siguranță Rutieră;
- Alte norme și standarde tehnice privind producția și difuzarea materialelor foto-video (după caz).
Candidații vor depune personal pin poștă sau e-mail actele pentru participarea la concurs, cu condiția că în ziua concursului toate actele vor fi prezentate în original pentru verificarea acestora.