Consultant/ă, Serviciul Gestionare Fonduri

Societatea pe Acțiuni „Administrația Națională a Drumurilor”
or. Chișinău, str. Bucuriei, 12A
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei vacante de
Consultant/ă
în cadrul Serviciului Gestionare Fonduri
Salariu de funcție(brut) – 21216,00 lei
Data limită de depunere a dosarului de participare: 10 noiembrie 2025, ora 16:00

  • -Înregistrarea documentelor contabile  în conformitate cu legislația în vigoare;
  • -Întocmirea  și depunerea declarațiilor fiscale;
  • -Gestionarea evidenței contabile a proiectelor de construcții în domeniu;
  • -Urmărirea situației furnizorilor și clienților;
  • -Participarea la întocmirea bilanțului și a situațiilor financiare periodice;
  • -Colaborarea cu echipa tehnică și cu departamentul achiziții pentru corecta evidență a lucrărilor;
  • – Studii superioare în domeniul economic/ financiar-contabil;
  • – Experiență minimă de 3 ani în contabilitate; domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj;
  • – Cunoștințe temeinice în legislația fiscală și contabilitate;
  • – Abilități  de utilizare a programelor de contabilitate 1C, cunoștințe de operare la  calculator (Word, Excel, Internet, e-mail și alte aplicații relevante)
  • – Persoană organizată responsabilă și atentă la detalii;
  • – Abilități de comunicare și de luare a deciziilor;
  • Cererea de participare la concurs completată conform anexei nr. 2;
  • Curriculum Viate (CV-ul);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomelor de studii;
  • Copia certificatelor de calificare ce confirmă pregătirea specială – pentru profesiile care cer cunoștințe sau calități speciale;
  • Declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu excepția cazurilor când persoana se încadrează în câmpul mucii pentru prima dată;
  • Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (conform anexei nr. 3).

Candidații vor studia următoarele acte normative și legislative, relevante pentru activitatea desfășurată în cadrul funcției:

    1. Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154-XV din 28.03.2003;
    2. Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107-XV din 06.06.2002;
    3. Codul Fiscal al Republicii Moldova;
    4. Legea contabilității si raportării financiare nr.287 din 15.12.2017
    5. Legea privind declararea averii și intereselor personale nr. 133/2016;
    6. Legea privind Societățile pe acțiuni nr. 1134/1997;

10.11.2025, orele 16:00

Pentru a participa la concurs, candidații pot depune documentele personal la sediul Societății,  prin Poșta Moldovei sau prin e-mail.

Dacă documentele se depun prin e-mail, cererea de participare la concurs și CV-ul se vor semna cu semnătura electronică. Pentru actele semnate olograf și scanate, precum și pentru documentele prezentate în copii, prezentarea originalului și verificarea autenticității veridicității acestora se face cel târziu la data desfășurării concursului.