Societatea pe Acțiuni „Administrația Națională a Drumurilor”
or. Chișinău, str. Bucuriei, 12A
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei vacante de
Consultant
în cadrul Serviciului Control Intern
Salariu de funcție(brut) – 21216,00 lei
Data limită de depunere a dosarului de participare: 03 iulie 2025, ora 16:00
- DOINA Sergiu
Nr. | Numele Prenumele | Proba interviu |
1. | DOINA Sergiu | promovat |
2. | ALBU Dumitru | potrivit notei finale a probei interviu este exclus din concurs |
Persoanele acceptate pentru proba interviu
Nr. | Numele, prenumele candidatului |
1. | ALBU Dumitru |
2. | DOINA Sergiu |
Proba interviu Va avea loc la data de 24 iulie 2025, la ora 10.00
mun. Chișinău, str. Bucuriei 12 A
etajul 4, sala de ședințe – 404,
”Administrația Națională a Drumurilor” S.A.
Persoanele acceptate pentru proba scrisă
Nr. | Numele, prenumele candidatului |
1. | POȘTARU Dan |
2. | DOINA Sergiu |
3. | PALII Veaceslav |
4. | ALBU Dumitru |
Proba scrisă Va avea loc la data de 17 iulie 2025, la ora 10.00
mun. Chișinău, str. Bucuriei 12 A
etajul 4, sala de ședințe – 404
”Administrația Națională a Drumurilor” S.A.
Realizarea activităților de complexitate și importanță majoră în domeniul prevenirii și depistării fraudei și actelor de corupție, conexe corupției și faptelor de comportament corupțional, asigurarea regimului de control-acces, apărarea, asigurarea drepturilor și intereselor legitime, cinstei și demnității angajaților, precum și informarea acestora despre fenomenul corupției, caracterul ilicit al manifestărilor lui, denunțarea la organele competente a cazurilor de corupție, participarea în grupurile de lucru/comisii dar și asigurarea suportului legal personalului Întreprinderii potrivit domeniul de activitate, în conformitate cu prevederile legislației naționale în vigoare și a Regulamentului serviciului. Contribuirea la dezvoltarea profesională a personalului Întreprinderii (instruiri inițiale, perfecționarea profesională continuă) prin realizarea unei activități consecvente în domeniu, promovarea și implementarea normelor de conduită profesională necesară realizărilor sarcinilor stabilite corespunzător și menținerea la nivel înalt a prestigiului entității în care aceștia își desfășoară activitatea. Implementarea standardelor anticorupție naționale și internaționale prin inițierea și avizarea proiectelor de acte normative departamentale potrivit domeniilor de activitate a Întreprinderii, gestionarea Liniei specializate anticorupție, a procedurilor de raportare a influențelor necorespunzătoare, avertizărilor de integritate, respectării regimului juridic al cadourilor etc.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
- Soluționarea petițiilor/demersurilor adresate Întreprinderii potrivit domeniului de activitate.
- Asigurarea legalității actelor interne emise de Întreprindere și excluderea riscurilor de corupție favoritism, conflicte de interese, etc.
- Acordarea asistenței metodologice subdiviziunilor Întreprinderii.
- Asigurarea climatului de integritate instituțională.
- Menținerea unui sistem de management al documentației potrivit domeniului de activitate.
Perioadă nedeterminată.
- Deține cetățenia RM;
- Posedă limba română (alte limbi constituie un avantaj);
- Cu vârsta de până la 60 ani;
- Studii superioare complete în domeniul dreptului;
- Experiență profesională în domeniu minim 3 ani;
- Cunoașterea cadrului legislativ în domeniu;
- Cunoașterea și utilizarea corectă a normativelor în vigoare în domeniul prevenirii și combaterii corupției/fraudei.
- Competențe digitale: MS Office, Internet;
- Are capacitate deplină de exercițiu.
- Formularul de participare la concurs pentru ocuparea funcției vacante (conform anexei );
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- Copia certificatului de atestare tehnico-profesională (în cazul deținerii certificatului);
- Declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu exepția cazurilor când persoana se încadrează în câmpul mucii pentru prima dată;
- Curriculum Vitae (CV-ul).
- Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (conform anexei);
- Proba scrisă (testarea cunoștințelor necesare pentru îndeplinirea sarcinilor și atribuțiilor funcției vacante);
- Proba interviului (evaluarea cunoștințelor privind legislația și actele normative în domeniu).
Candidații vor studia următoarele acte normative și legislative, relevante pentru activitatea desfășurată în cadrul funcției:
-
- Legea integrității nr. 82/2017;
- Legea privind declararea averii și intereselor personale nr. 133/2016;
- Legea privind evaluarea integrității instituționale nr. 325/2013;
- Legea privind avertizorii de integritate nr.165/2023;
- Hotărârea Guvernului R.M. pentru implementarea Legii privind testarea integrității profesionale nr.767/2014;
- Hotărârea Guvernului R.M. privind regimul juridic al cadourilor nr. 116/2020;
- Codul de conduită și etică al angajaților Î.S. Administrația de Stat a Drumurilor – https://www.andsa.md/wp-content/uploads/2025/02/31-31.01.2025.pdf
- Candidații vor depune personal prin poștă sau e-mail actele pentru participare la concurs, cu condiția că în ziua concursului toate actele vor fi prezentate în original pentru verificare acestora.