Societatea pe Acțiuni „Administrația Națională a Drumurilor”
or. Chișinău, str. Bucuriei, 12A
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei vacante de
Specialist/ă principal/ă
în cadrul Serviciului Evidență, Achiziții de Teren
Salariu de funcție(brut) – 18622,50 lei
Data limită de depunere a dosarului de participare: 20 octombrie 2025, ora 16:00
a) asigurarea evidenței terenurilor aferente drumurilor publice naționale;
b) monitorizarea, ajustarea și completarea informațiilor privind terenurile aflate în administrare/gestiune;
c) avizarea materialelor cadastrale privind stabilirea, delimitarea și modificarea hotarelor terenurilor aferente drumurilor publice naționale;
d) gestionarea proceselor de expropriere a terenurilor pentru cauză de utilitate publică;
e) identificarea porțiunilor de teren afectate de coridorul de expropriere;
f) participarea la procesul de avizare a proiectelor de acte normative din domeniul cadastrului și relațiilor funciare, elaborate de instituțiile abilitate;
g) perfectarea răspunsurilor ca urmare a examinării demersurilor, solicitărilor și petițiilor persoanelor fizice și juridice, cu privire la terenurile aferente drumurilor publice naționale;
h) formularea propunerilor de modificare a cadrului legal în vederea eliminării blocajelor sau impedimentelor identificate în procesul exproprierii sau evidenței terenurilor aferente drumurilor publice.
- Deține cetățenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova;
- Cunoașterea limbii de stat (scris și vorbit);
- Are studii superioare în domeniul cadastrului sau juridice;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Deține cunoștințe de operare la calculator (Word, Excel, Internet, e-mail, GIS și alte aplicații relevante);
- Are abilități de comunicare și de luare a deciziilor;
- Să nu fie privat de dreptul de a ocupa funcții sau de a exercita activități similare funcției vacante;
- Integritate profesională – capacitatea candidatului de a-și exercita activitatea în funcția pretinsă în mod etic, liber de influență necorespunzătoare și manifestări de corupție, cu respectarea interesului public și a legislației;
- Comportament responsabil și reputație ireproșabilă;
- Experiență de muncă în domeniul funcției de minimum de 3 ani.
1 funcție
- Cererea de participare la concurs completată conform anexei nr. 2;
- Curriculum Viate (CV-ul);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii;
- Copia certificatelor de calificare ce confirmă pregătirea specială – dacă există (ex. Certificat de calificare a inginerului cadastral);
- Declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu exepția cazurilor când persoana se încadrează în câmpul mucii pentru prima dată;
- Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (conform anexei nr. 3).
-
Candidații vor studia următoarele acte normative și legislative, relevante pentru activitatea desfășurată în cadrul funcției:
- Codul funciar nr. 22/2024;
- Codul civil nr. 1107/2002;
- Codul administrativ nr. 116 din 19.07.2018
- Codul urbanismului și construcțiilor nr. 434/2023;
- Legea drumurilor nr. 509/1995;
- Legea privind administrarea și deetatizarea proprietății publice nr. 121/2007;
- Legea cadastrului bunurilor imobile nr. 1543/1998;
- Legea privind delimitarea proprietății publice nr. 29/2018;
- Legea exproprierii pentru cauză de utilitate publică nr. 488/1999;
- Hotărârea Guvernului nr. 63/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de delimitare a bunurilor imobile proprietate publică;
- Instrucțiunea cu privire la modul de executare a lucrărilor cadastrale la nivel de teren, aprobat prin Ordinul ARFC nr. 70 din 04.08.2017
Perioadă determinată.
20.10.2025, ora 16:00
Pentru a participa la concurs, candidații pot depune documentele personal la sediul Societății, prin Poșta Moldovei sau prin e-mail.
Dacă documentele se depun prin e-mail, cererea de participare la concurs și CV-ul se vor semna cu semnătura electronică. Pentru actele semnate olograf și scanate, precum și pentru documentele prezentate în copii, prezentarea originalului și verificarea autenticității veridicității acestora se face cel târziu la data desfășurării concursului.